Ministerstwo Zdrowia zaprasza do składania ofert na dokonanie prac technicznych polegających na uporządkowaniu dokumentacji aplikacyjnej wniosków złożonych w naborze do Programu PL07 po zakończeniu procedury odwoławczej prowadzonej przez Operatora Programu, zgodnie z załączonym Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz projektem umowy.
1. Oferty, przygotowane zgodnie ze wzorem, prosimy przesłać na adres poczty elektronicznej: , w terminie: do dnia 26 czerwca 2014 r. do godz. 12.00.
2. Do oferty należy dołączyć wypełniony załącznik Oświadczenie zawierające dane Wykonawcy potrzebne do przygotowania zgłoszenia do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego oraz rozliczenia z urzędem skarbowym.
3. W tytule maila proszę o zapis: „Oferta na wsparcie prac związanych z oceną wniosków w ramach PO PL07".
4. Kwoty brutto za realizację przedmiotu zamówienia muszą obejmować wszystkie koszty jego wykonania.
5. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z potencjalnymi Wykonawcami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
6. Kryterium wyboru wykonawcy - 100 % cena.
7. Forma współpracy między stronami:Umowa cywilno-prawna.
8. Szczegółowe warunki, na jakich wykonywana będzie umowa, zawarte są w załączonym wzorze umowy. Warunki wskazane w ww. dokumencie nie podlegają negocjacjom.
9. Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego. Złożenie oferty nie rodzi po stronie Wykonawcy roszczenia o zawarcie umowy.
10. Oferty należy składać w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
11. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (22) 53 00 250.
- Poprzednia
- Następna
- Drukuj
- Powrót
- Wypowiedz się