Piątek 7.12.2018 r. był dla nas wyjątkowym dniem. Kampania Profilaktyka, Człowieku!” otrzymała Srebrny Spinacz w kategorii Zdrowie i Medycyna. Organizatorem konkursy był Związek Firm Public Relations.
Celem kampanii było zmotywowanie młodych Polaków do dbania o swoje zdrowie w ciekawy i zapadający w pamięć sposób. Zaskakująca i kontrowersyjna kreacja coacha w masce konia połączona z merytorycznym przekazem eksperckim, w nieoczywisty sposób zwróciła uwagę Millenialsów na to, dlaczego warto zmienić tryb życia na zdrowszy.
Kampanię zorganizowaliśmy w ramach programu Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu, finansowanego z funduszy norweskich.
Złote Spinacze to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów w branży Public Relations. Jego celem jest wyróżnienie najlepszych i rzetelnie wykonanych projektów w Polsce. W tegorocznej edycji, jury przyznało 82 spinacze w 32 kategoriach: 20 złotych, 34 srebrne i 28 brązowe.
- Poprzednia
- Następna
- Drukuj
- Powrót
- Wypowiedz się